Reklamačný poriadok
Zákazník má právo zakúpený tovar reklamovať. Ak však chcete Vami zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím o tejto skutočnosti informujte, či už prostredníctvom emailu alebo telefonicky (viď. kontakty). Často stačí fotodokumentácia a reklamácie je možné riešiť aj bez zasielania celého tovaru späť k nám. Reklamovaný tovar nám prosím zašlite na adresu HUNTING TRADE s.r.o., Kollárová 679/32, 039 01 Turčianske Teplice alebo nám ho môžete vrátiť aj osobne na našom odbernom mieste: Kollárová 679/32, 039 01 Turčianske Teplice. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou! Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť po overení jej opodstatnenosti, v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.
- Ako uplatniť reklamáciu:
- k reklamovanému tovaru musí byť priložený doklad o kúpe
- je nutné čitateľne popísať chybu a spôsob ako sa prejavuje
- tovar musí byť zaslaný so všetkými jeho súčasťami, s ktorými bol dodaný, bez prípadných znečistení
- predávajúci neručí za škody spôsobené na tovare neodbornou manipuláciou, nedbalým zaobchádzaním, prípadne pôsobením vis major, t.j. vonkajších udalostí, ktoré nemajú svoj pôvod v konaní účastníkov zmluvy a ich vznik nemohli účastníci nijako ovplyvniť.